Każde ubezpieczenie w iExpert zawierane jest w dwóch prostych krokach.
Po pierwsze – wybierz ubezpieczenie.
W celu zawarcia ubezpieczenia wybierz klawisz [wniosek...].
rozwińzwiń
Zanim złożysz wniosek o zawarcie ubezpieczenia, powinieneś zapoznać się z informacjami jego dotyczącymi.
Najczęściej są one dostępne na obowiazkowe.pl.
Jeżeli masz wątpliwości, warto skontaktować się z nami (poprzez Sprawy w Profilu Moje Ubezpieczenia).
Jeżeli są dostępne do pobrania dodatkowe dokumenty o oferowanych produktach ubezpieczeniowych – zalecamy ich pobranie i zapoznanie się z nimi. Z reguły znajdziesz tam szczegółowe informacje, których nie publikujemy bezpośrednio na stronie.
Koniecznie pobierz i zapoznaj się z odpowiednimi OWU (Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia) oraz ewentualnymi postanowieniami specjalnymi. Warunki i postanowienia te są podstawą prawną zawieranych w iExpert – ubezpieczenia dedykowane ubezpieczeń – a zawsze warto wiedzieć, co się podpisuje.
Jeżeli chcesz sprawdzić koszt ubezpieczenia, skorzystaj z funkcji [kalkulator składki] lub [wniosek] i przejdź [dalej] – na drugiej stronie wniosku zawsze podajemy wysokość należnej składki.
Po drugie – wypełnij wniosek i [wyślij].
Nasze wnioski są tak przygotowane, aby praca z nimi była łatwa, a wszystkie wątpliwości znajdowały natychmiast wyjaśnienie. Po prostu odpowiedz na wszystkie zadane pytania. Po zakończeniu, na ostatniej stronie wniosku znajdziesz polecenie [wyślij].
rozwińzwiń
Jeżeli podczas wypełniania wniosku będziesz miał wątpliwości, zawsze możesz się z nami skontaktować, korzystając z narzędzia Sprawy dostępnego dla zarejestrowanych Użytkowników.
Twoja praca przy wypełnianiu wniosku jest automatycznie zapisywana w każdym przypadku po kliknięciu [dalej]. Możesz też w każdej chwili zapisać stan swojej pracy nad wnioskiem wybierając [zapisz]. Zawsze pamiętaj o poprawieniu błędów wskazanych przez system.
Korzystając z funkcji [wyślij], przekazujesz wersję elektroniczną wniosku do iExpert – ubezpieczenia dedykowane, co de facto oznacza złożenie wniosku o ubezpieczenie. Od tego momentu to my przejmujemy opiekę nad Twoim wnioskiem. Po elektronicznym [wysłaniu] wniosku, koniecznie [wydrukuj] go i podpisz
Co dalej?
Wniosek, który został przez Ciebie [wysłany] jest sprawdzany pod względem formalnym, a następnie na jego podstawie sporządzana jest polisa ubezpieczeniowa.
Jeżeli wyślesz wniosek zawierający błędne informacje albo po prostu chciałbyś zmienić jego treść, zawsze przed wystawieniem przez nas polisy możesz skorzystać z funkcji [popraw]. Ponieważ jednak jest to sytuacja wyjątkowa, dlatego bądź pewien co chcesz zmienić zanim to zrobisz. Tak zmieniony wniosek ponownie [wyślij], a następnie [wydrukuj] i podpisz.
Jeżeli z jakichś przyczyn okaże się, że nie chcesz zawrzeć wnioskowanego ubezpieczenia, w każdym czasie przed wystawieniem przez nas polisy możesz wycofać cały wniosek korzystając z funkcji [anuluj].
Zawsze możesz nam przekazać swój pomysł albo sugestię lub też zgłosić błąd systemu.
Skorzystaj z [twoja sugestia] – zawsze przy prawej krawędzi ekranu.
Zawsze kiedy potrzebujesz indywidualnej pomocy – możesz skorzystaj z funkcji Profilu Moje ubezpieczenia – Sprawy.
|